środa, 5 lutego 2014

Znów szukamy fotelika!

Jak już pisałam wcześniej mamy w domu fotelik Recaro - jego opinia jest dostępna na blogu. Teraz jednak poszukujemy kolejnego fotelika do drugiego samochodu, którego co prawda jeszcze nie mamy, ale mam nadzieję, że lada dzień będzie :) Mam swój wymarzony typ. Nie wiem tylko czy na pewno warto... Poprzednio mieliśmy Chicco X-Pace ale nie był on rewelacyjny. Ukradziono nam go razem z samochodem.

Tym razem mam chrapkę na coś innego:

RÖMER


Co o nich myślicie? Oba bardzo mi się podobają. Są polecane na forach. Co mnie martwi? Tapicerka. Czy nie będzie się bardzo brudziła i czy nie będzie ona trudna w utrzymaniu czystości (mam tutaj na myśli pranie). Jeśli ktokolwiek ma doświadczenie z tymi fotelikami bardzo proszę o opinię. Chicco mocno mnie rozczarował. Już po krótkim czasie złamał się styropian w zagłówku. Tym razem chciałabym jednak coś lepszego ... Czy ten fotelik waszym zdaniem jest Ok?

2 komentarze:

  1. Nie wiem czy jeszcze aktualne, ale my mamy zebrę i jeśli chodzi o tapicerkę to bardzo łatwo się czyści gąbką/ściereczką, szybko też można zdjąć ją do prania. Ogólnie fotelik fajny, ale nie podoba mi się sposób napinania pasów - u nas przebiega kilku etapowo - najpierw pociągnąć za pasek, potem zsunąć naramienniki na dół, znów pociągnąć za pasek i sprawdzić czy naramienniki są ok, jeśli nie to od znów początku...). W naszym drugim foteliku besafe izikid wystarczy raz pociągnąć i jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz i swoją opinię. Zdecydowaliśmy się w końcu na Zebrę i jestem z niej bardzo zadowolona. Zdecydowanie bardziej niż z Recaro chociaż ten fotelik również lubię. U nas problem z pasami nie występuje. Nie wiem może to kwestia tego, że regulujemy je tylko jak małej zakładamy bardziej lub mniej grube ubrania i zmienia się "objętość" :)

    OdpowiedzUsuń